Raporty Społeczne 2017.

Już po raz 11. firmy i organizacje ujawniające dane niefinansowe mogą zgłosić przygotowane w oparciu o te dane publikacje do konkursu Raporty Społeczne.

Firmy i organizacje, które przygotowały raport z zakresu CSR / zrównoważonego rozwoju, mogą go zgłosić do konkursu Raporty Społeczne. Nabór publikacji trwa do 7 sierpnia (przedłużony termin zgłoszeń) i odbywa się przez stronę raportyspoleczne.pl.

Konkurs Raporty Społeczne organizowany jest przez Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte. Co roku nagradzane są najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W obecnej, 11. edycji konkursu publikacje można zgłaszać jeszcze do 7 sierpnia do godz. 12 przez formularz dostępny na stronie raportyspoleczne.pl. Organizatorzy zdecydowali o przedłużeniu terminu zgłoszeń ze względu na prośby firm finalizujących przygotowanie raportów. Udział w konkursie jest bezpłatny.

 

?

 

Głównym celem konkursu jest zwrócenie uwagi na znaczenie raportowania pozafinansowego i wskazanie dobrych praktyk w tym zakresie. Dzięki tej inicjatywie wyróżniane są przedsiębiorstwa i organizacje, które nie tylko prowadzą działalność, biorąc pod uwagę interes społeczeństwa i środowiska, ale także potrafią w sposób jasny, przejrzysty i wiarygodny zaprezentować swoje dokonania w publikowanych raportach. Konkurs przyczynia się do transparentności działań organizacji i podejmowania dialogu z interesariuszami. Stanowi też dobre źródło inspiracji do tego, w jaki sposób ujawniać dane niefinansowe. Jest to ważne w perspektywie obowiązującego od 2017 r. obowiązkowego raportowania niefinansowego obejmującego największe firmy w Polsce.

Jury eksperckie spośród zgłoszonych raportów wybierze najlepsze w kategoriach: nagroda główna nagroda za najlepszy debiut, a także zdecyduje o wyróżnieniach. Najlepsze raporty wskażą również dziennikarze i internauci. W poprzedniej edycji konkursu wyróżniono raporty w dwóch dodatkowych kategoriach: nagroda Ministra Rozwoju i nagroda Giełdy Papierów Wartościowych. Ogłoszenie wyników nastąpi na początku października.

 

Patronat nad konkursem objęli: Federacja Konsumentów i Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.

Patronat medialny: PAP Biznes, eGospodarka.pl 

<< Aktualności

infotekafundacjafk
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej. zamknijzamknij