Certyfikat Jakości Obsługi Konsumenta

 

Szanowny Konsumencie,

Jeśli widzisz ten znak, oznacza to, że Federacja Konsumentów przeprowadziła audyt jakości obsługi konsumenta u danego przedsiębiorcy. W wyniku prowadzonego audytu przyznaliśmy Certyfikat, który stanowi gwarancję wysokiej jakości obsługi.

Certyfikat na stronie internetowej dotyczy danego kanału kontaktu z klientem, a więc infolinii, biura typu e-BOK lub czatu z konsultantem.  Natomiast certyfikat w placówce (punkcie obsługi, salonie sprzedaży) dotyczy tego konkretnego punktu obsługi.

Co przebadaliśmy:

  • procedury zawierania umów,
  • procedury obsługi klienta pod kątem ich zgodności z prawem i dobrymi, rzetelnymi obyczajami kupieckimi,
  • procedury reklamacyjne i informacyjne.

Czego nie obejmuje badanie:

  • wzorców umownych, regulaminów i cenników pod kątem ich zgodności z prawem i występowania niedozwolonych klauzul umownych.

Jednocześnie informujemy, że przez cały okres, na jaki udzieliliśmy Certyfikatu, prowadzimy monitoring jakości obsługi. Wszelkie sygnały od konsumentów są dla nas cenne, ponieważ wykorzystujemy je, wymagając od przedsiębiorcy utrzymywania najwyższego poziomu jakości obsługi konsumenta. Jeżeli masz zastrzeżenia do jakości obsługi klienta w Twojej indywidualnej sprawie w tej placówce, infolinii lub innym kanale kontaktu z klientem, prosimy o przekazanie ich na adres e-mail: certyfikat@federacja-konsumentow.org.pl

 


infotekafundacjafk
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej. zamknijzamknij