Termin ważności kart telefonicznych

Ustawa prawo telekomunikacyjne nie reguluje kwestii terminu ważności karty. Prawa konsumentów w tym zakresie wynikają bezpośrednio z umów, regulaminów świadczonych usług i cenników. Większość operatorów oferuje karty, których działanie polega na tym, że konsument opłaca określoną kwotę za wybraną przez siebie taryfę, a w zamian może w określonym czasie korzystać z usług operatora. Z końcem ważności karty niezależnie od pozostawionych na karcie środków konsument może jedynie odbierać połączenia przychodzące, a także wykonywać połączenia alarmowe. Po doładowaniu karty konsument może ponownie korzystać ze środków, które pozostały na koncie pod warunkiem, że wykorzysta je w kolejnym okresie ważności. Niektórzy operatorzy przewidują w swoich regulaminach zupełny przepadek środków.

<< Telefon, Internet, telewizja

infotekafundacjafk
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej. zamknijzamknij