Usługi turystyczne

Wybieram się w podróż, czyli prawa pasażera

Loty łączone – konsument zachowuje prawo do odszkodowania.
Opublikowano: 2022-10-10 18:27 Zaktualizowano: 2022-10-10 18:27

czytaj więcej >>

Nie dotarłeś na czas, a wina leży po stronie linii lotniczych? Sprawdź, jakie prawa ci przysługują
Opublikowano: 2017-01-04 11:48 Zaktualizowano: 2017-01-04 11:50

czytaj więcej >>

Nieudane ferie
Opublikowano: 2016-02-22 12:55 Zaktualizowano: 2016-02-22 12:55

czytaj więcej >>

Opłata transakcyjna - bilety lotnicze
Opublikowano: 2016-01-22 12:47 Zaktualizowano: 2016-01-22 12:47

czytaj więcej >>

Polscy turyści sprowadzani do kraju - biuro podróży Alfa Star zaprzestaje działalności
Opublikowano: 2015-09-01 16:07 Zaktualizowano: 2015-09-01 16:20

czytaj więcej >>

ABC konsumenta - usługi turystyczne
Opublikowano: 2005-06-08 12:25 Zaktualizowano: 2014-01-10 12:16

Wycieczka z biurem podróży.

czytaj więcej >>

Podstawowe pojęcia w turystyce
Opublikowano: 2004-01-30 00:00 Zaktualizowano: 2014-01-10 12:14

czytaj więcej >>

Udany urlop
Opublikowano: 2002-05-29 00:00 Zaktualizowano: 2014-01-10 12:17

Często łatwiej powierzyć organizację wypoczynku profesjonaliście – tzw. touroperatorowi, pośrednikowi lub agentowi turystycznemu.

czytaj więcej >>

Umowa o świadczeniu usług turystycznych, cena, reklamacja
Opublikowano: 2004-01-30 00:00 Zaktualizowano: 2014-01-10 12:22

Przed zawarciem umowy (!) należy dokładnie przestudiować ofertę.

czytaj więcej >>

Jak postępować w przypadku ogłoszenia upadłości przez Biuro Podróży ?
Opublikowano: 2012-07-09 16:06 Zaktualizowano: 2015-09-01 16:38

czytaj więcej >>

Czy syndyk może żądać zapłaty za wycieczkę, która nie odbędzie się z powodu upadłości Biura Podróży ?
Opublikowano: 2012-07-11 15:22 Zaktualizowano: 2014-01-10 12:23

czytaj więcej >>

Pasażer w pociągu - podstawowe prawa.
Opublikowano: 2014-01-21 16:14 Zaktualizowano: 2015-01-08 14:46

czytaj więcej >>

Usługi hotelarskie
Opublikowano: 2003-02-07 00:00 Zaktualizowano: 2014-01-10 12:24

Hotelarz odpowiada za utratę lub uszkodzenie rzeczy gości i nie może on zwolnić się od tej odpowiedzialności, nawet jeśli taki zapis umieści w umowie lub regulaminie.

czytaj więcej >>

Karta Frankfurcka
Opublikowano: 2004-01-30 00:00 Zaktualizowano: 2014-01-10 12:25

Karta Frankfurcka została opracowana przez Izbę Cywilną Wyższego Sądu Krajowego, nie ma mocy wiążącej (nie jest prawem stanowionym), jednakże jej postanowienia są powszechnie stosowane zarówno przez niemieckie biura turystyczne, jak i sądy.

czytaj więcej >>

Odpowiedzialność hotelarza (organizatora turystyki) za rzeczy wniesione do hotelu
Opublikowano: 2004-01-30 00:00 Zaktualizowano: 2014-01-10 12:33

Odpowiedzialność hotelarza za rzeczy osoby korzystającej z usług hotelu wynika wprost z kodeksu cywilnego i powstaje z chwilą ich wniesienia do hotelu.

czytaj więcej >>

Problemy z liniami lotniczymi
Opublikowano: 2006-03-10 15:32 Zaktualizowano: 2014-01-10 12:34

Pasażerowie często czują się pozostawieni sami sobie i bezradni w kontaktach z liniami lotniczymi. Nie musi tak wcale być.

czytaj więcej >>

Ochrona pasażerów linii lotniczych
Opublikowano: 2003-11-28 00:00 Zaktualizowano: 2016-07-15 14:31

 

 

czytaj więcej >>

Jak postępować w przypadku zaprzestania działalności przez linię lotniczą ?
Opublikowano: 2012-07-31 15:09 Zaktualizowano: 2014-01-10 12:38

W sytuacji, gdy lot, który był planowany nie odbywa się prawo nakłada na przewoźnika lotniczego szereg obowiązków.

czytaj więcej >>

infotekafundacjafk
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej. zamknijzamknij