Bezpłatne poradnictwo i pomoc prawna

Poradnictwo konsumenckie
Opublikowano: 2014-01-27 16:14

W 2017 i 2018 roku Federacja Konsumentów realizuje zadania publiczne - Prowadzenie bezpłatnego poradnictwa i pomocy prawnej w zakresie uprawnień konsumentów oraz sporządzanie pism procesowych na rzecz konsumentów.

Zadanie realizowane jest w całym kraju. Konsumenci mogą w ramach zadania uzyskać bezpłatną pomoc w następujących jednostkach Federacji Konsumentów:

  •  województwo dolnośląskie: Oddział FK w Jeleniej Górze, Wrocławiu i Wałbrzychu, 
  •  województwo kujawsko – pomorskie: Oddział FK w Bydgoszczy, Włocławku i  Grudziądzu,
  •  województwo lubelskie: Oddział FK w Lublinie,
  •  województwo lubuskie: Oddział FK w Gorzowie Wielkopolskim i Zielonej Górze,
  •  województwo łódzkie: Oddział FK w Łodzi i Piotrkowie Trybunalskim,
  •  województwo małopolskie: Oddział FK w Krakowie i Nowym Sączu,
  •  województwo mazowieckie: Oddział FK w Warszawie i Radomiu
  •  województwo opolskie: Oddział FK w Opolu,
  •  województwo podkarpackie: Oddział FK w Rzeszowie i Tarnobrzegu,
  •  województwo podlaskie: Oddział FK w Białymstoku i Suwałkach,
  •  województwo pomorskie: Oddział FK w Gdański i Słupsku,
  •  województwo śląskie: Oddział FK w Bytomiu, Katowicach i Sosnowcu,
  •  województwo świętokrzyskie: Oddział FK w Kielcach i Starachowicach,
  •  województwo warmińsko – mazurskie: Oddział FK w Olsztynie;
  •  województwo wielkopolskie: Oddział FK w Gnieźnie, Kaliszu i Poznaniu,
  •  województwo zachodniopomorskie: Oddział FK w Szczecinie,

 

Powyższe zadania są realizowane dzięki finansowaniu ze środków Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.


infotekafundacjafk
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej. zamknijzamknij